Klubben har fået et nyt medlem her efter ferien. Vi ønsker Alberthe velkommen og glæder os alle til at møde dig til divisionsmatchen.

Efter sommerferien har vi haft et velbesøgt Familie- og Motionsorientering i Gulddysse Skov, og enkelte klubmedlemmer har været på nordkysten til Sensommer Cup. Måske der også har været et par stykker ude og varme op til divisionsmatchene på OTØ træningsbanerne.

Tekniktræning

I september er OTØ-træningerne rykket lidt mere nord på. Men man kan stadig lige nå en tur i Nørreskoven, hvor posterne hænger til d. 5/9.

Anja og Leif har været til møde i Ballerup OK sammen med andre klubber i vores nærområde for at diskutere mulighederne for fælles vintertræning. Der kommer mere information, så snart aftalerne er faldet på plads. Planen er at udvide Ballerup OK's VinterOL, som tidligere har været 3 løb hen over vinterperioden på lørdage, med yderlig en 4-5 løb arrangeret af andre klubber i Storkøbenhavns vestkant.

Skriv gerne på Facebook eller til vores mail-liste, hvis du er på vej ud. Så kunne det jo være du fik selskab i bilen og skoven.

Løb og stævner

Så er det nu, det gælder. Vi skal i september ud og løbe 2. runde af divisionsmatchene på søndag d. 8., og op/nedrykningsmatch søndag d. 29.

P.t. er vi 18 tilmeldte til på søndag, men der er mulighed frem til tirsdag for eftertilmelding, hvis du har fået plads i kalenderen.

Til op/nedrykningsmatchen er det vigtigt, at vi alle bakker op, da der ellers er risiko for nedrykning. Og husk nu alle løbere tæller positivt. Du kan ikke trækken ned på klubbens resultat. Alle, der deltager tæller i positiv retning på resultatet, så jo flere jo bedre!

Du kan også lige nå at komme med til den sidste Sensommer Cup, som foregår på tirsdag d. 3. i Frederiksværk Skovene.

Det er jo også nu, man så småt skal til at tænke over om i år er året, hvor man prøver eller gentager turen til Bornholm Höst Open den sidste weekend i oktober. Her er der mulighed for sprint fredag eftermiddag/aften i Svaneke og alm. skovløb i Alminingen lørdag og Slotslyngen ved Hammershus søndag. For nogle klubmedlemmer er det en fast tradition, og de vil rigtigt gerne have selskab på turen. Kontakt gerne formanden, hvis du vil vide mere.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Næste Familie- og Motionsorientering er den 15. september i Grønlien Skov. Vil du hjælpe, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Ellers kan du jo blot duk op og få en løbetur i skoven.

I ugen efter står klubben for at afvikle et orienteringsløb for elever fra Stenløse Privatskole.

Aktivitet

Bemærkninger

1. sept. SM Stafet Gribskov SM Weekendens hjemmeside Brug vores Facebook side eller ring til dine klubkammerater og få lavet et hold.
3. sept. Sensommer Cup 3. afd. Frederiksværk Skovene Sensommer Cups hjemmeside Denne gang er det med samlet start kl. 17:30.
8. sept. Divisionsmatch Rørvig Sandflugtsplantage Holbæk OK's hjemmeside Tag med gode venner i skoven. Alle deltagere tæller positivet uanset resultatet.
15. sept. Familie- og Motionsorientering Grønlien Skov KOKs kalender Mon ikke efterårsfarverne begynder at kikke frem sådan en dag?
19. sept. Skolearrangement for Stenløse Privatskole Sperrestrup   Klubben står for et løb for skolens linjefagshold omkring Active Body Care.
29. sept. Op/nedrykningsmatch Store Dyrehave Tisvilde Hegn OK's hjemmeside Nu gælder det. Skal vi blive i 5. division, er der brug for alle.
6. okt. DM Hold (Åbne baner) Ganløse Eged DM Holds hjemmeside For første gang i 14 år løbes der orienteringsløb i Ganløse Eged.
13. okt. Efterårsløb Lille Hareskov Følger snarest Løbet er annonceret i O-Service.
20. okt. Familie- og Motionsorientering Slagslunde Skov KOKs kalender Var det noget med en frisk tur i skoven?
25.-27. okt. Bornholm Höst Open Svaneke, Alminingen og Slotslyngen Höst Opens hjemmeside Tag med til et par spændende løb i sjove terræner, og hyg dig med klubkammerater.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.