Har du haft en god sommer med gode oplevelser i skoven? Lone kunne i hvert fald berette om en god en til Vikingedysten. Har du ikke fået den læst, kan du finde den på klubbens Facebook-side.

Nu skal vi så til at kikke ind i eftersommeren med alle dens gode oplevelser. Nedenfor kan du læse lidt mere om, hvad der sker både i o-land og i klubben.

Tekniktræning

Måske har trænerne i O-teknik tænkt, at vi skulle have en god opvarmning her efter ferien. Det er i hvert fald værd at bemærke, at alle fire august-træninger ligger i vores nærområde. Dog skal man skynde sig lidt, hvis man skal nå den i Slagslunde, da den bliver taget ned den 8/8. Her er der tale om en helt almindelig bane, så det er jo en god opstart efter ferien.

Skriv gerne på Facebook eller til vores mail-liste, hvis du er på vej ud. Så kunne det jo være du fik selskab i bilen og skoven.

Løb og stævner

Efter den velbesøgte Sommercup hos Ballerup OK er turen nu kommet til Sensommer Cup hos Tisvilde Hegn. Mon vi kan blive lige så mange, der deltager i disse løb. De passer fint ind som forberedelse til divisionsmatcherne i september. Find gerne nogle at køre med eller inviter andre med i bilen, så bliver det både mere hyggeligt men også mere miljøvenligt.

Den sidste weekend i august kan du så tage til DM i Gribskov. Lørdag er der langdistance og rogaining (pointløb), og søndag er der stafet inklusiv åbne baner.

Du må godt allerede nu sætte kryds i kalenderen for de to divisionsmatcher den 8. og den 29. september. Eller måske allerede tilmelde dig med det samme. Det er der allerede en del, der har gjort - tak for det.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Familie- og Motionsorientering starter op igen efter sommerferien den 25. august i Gulddysse Skov. Vil du hjælpe, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Ellers kan du jo blot duk op og få en løbetur i skoven.

Aktivitet

Bemærkninger

20. aug. Sensommer Cup, 1. afd. Egebæksskov v/ Snekkersten Sensommer Cups hjemmeside   Fyld bilen og få en god tur i skoven.
25. aug. Familie- og Motionsorientering Gulddysse Skov KOKs kalender Så skal vi i gang igen, og hjælpere kan melde sig til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
27. aug. Sensommer Cup 2. afd. Asserbo Plantage Sensommer Cups hjemmeside Husk, man godt kan deltage i de enkelte afdelinger.
30. aug. SM Lang Gribskov SM Weekendens hjemmeside Her kan man også prøve Rogaining, et mange post løb over 2-3 timer.
1. sept. SM Stafet Gribskov SM Weekendens hjemmeside Brug vores Facebook side eller ring til dine klubkammerater og få lavet et hold.
3. sept. Sensommer Cup 3. afd. Frederiksværk Skovene Sensommer Cups hjemmeside Denne gang er det med samlet start kl. 17:30.
8. sept. Divisionsmatch Rørvig Sandflugtsplantage Holbæk OK's hjemmeside Tag med gode venner i skoven. Alle deltagere tæller positivet uanset resultatet.
15. sept. Familie- og Motionsorientering Grønlien Skov KOKs kalender Mon ikke efterårsfarverne begynder at kikke frem sådan en dag?.
19. sept. Skolearrangement for Stenløse Privatskole Sperrestrup   Klubben står for et løb for skolens linjefagshold omkring Active Body Care.
29. sept. Op/nedrykningsmatch Store Dyrehave Tisvilde Hegn OK's hjemmeside Nu gælder det. Skal vi blive i 5. division, er der brug for alle.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.