Sikke en dag, vi havde i Lyngen (Tennisskoven) ved Ølstykke, da vi indviede det nye kort. Det styrtede ned fra morgenstunden, men det stoppede lige i tide til vi skulle i gang med arrangementet. Selvom der dukkede en del kildeholmere op, kunne de ikke slå myggene, som 'stak' af med sejren. Flere blev vist også overrasket over, hvor kompleks en bane, der kunne ligges i en så lille skov. Vi havde også besøg af en enkelt gæst på dagen, mon ikke han melder sig ind i klubben. Han og andre nye medlemmer skal i hver fald være meget velkomne.

Familie- og Motionsorientering i Grønlien Skov forløb i det skønneste vejr med cirka 20 deltagere.

Tekniktræning

P.t. er der O-teknik baner i Terkelskov (lige i nærheden mellem Ganløse og Farum), Geel Skov, Liseleje Plantage (god fortræning til divisionsmatchen i september) og Store Dyrehave.

Løb og stævner

I juni er det især Sommercup hos Ballerup og Cityorientering med udgangspunkt på Kastellet på Østerbro, der er i fokus. Her er der gode muligheder for at få løbet under hyggelige og uformelle former. Til første Sommercup er der tilmeldt hele 8 løbere fra Kildeholm Orienteringsklub, så det skal nok blive godt og hyggeligt. Sidste gang (25/6) er der fællesspisning, så lad os mødes og hygge os sammen efter løbet.

Har du kikket i O-Service og måske fundet et flerdagsløb, der passer ind i ferieplanerne for juli. Der er mange muligheder i både ind- og udland. Herhjemme kan der nævnes: Vikingedysten ved Haderslev, Vestjysk 2-dags ved Holstebro og Læsø 3-dags

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Vi har lige en gang Familie- og Motionsorientering mere inden sommerferien den 16. juni i Slagslunde Skov. Vil du hjælpe, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Eller duk op og få en løbetur i skoven.

Vi har sat dato på Familie- og Motionsorientering efter sommerferien. Det bliver følgende dage: 25/8, 15/9, 20/10 og 10/11.

To andre vigtige datoer at notere sig allerede nu er de to divisionsmatcher i efteråret hhv. 8/9 i Rørvig Sandflugtsplantage og 29/9 i Valby Hegn.

Aktivitet

Bemærkninger

4. juni Ballerup Sommercup Lille Hareskov Ballerup OK's hjemmeside Tre uformelle løb med fri start efter arbejdstid - god træning.
11. juni CityOrienteringsløb København CityOrienterings hjemmeside Et anderledes løb rundt i den indre by med start på Kastellet - prøv det!
16. juni Familie- og Motionsorientering Slagslunde Skov KOKs kalender Husk vi denne gang mødes på P-pladsen midt på Gulbjergvej.
18. juni Ballerup Sommercup Bøndernes Hegn Ballerup OK's hjemmeside Anden runde i den flotte skove ved Bagsværd Sø.
25. juni Ballerup Sommercup Jonstrup Vang Ballerup OK's hjemmeside Tredje gang er lykkens gang og der afsluttes med fællesgrillmad.
5.-7. juli Vikingedyst Haderslev Vikingedystens hjemmeside
10.-12. juli Vestjysk 2-dags Holstebro Vestjysk Orienteringsklub
30. juli - 1. august Læsø 3-dags Læsø Viborg Orienteringsklub

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.