Nu er der for alvor kommet gang i sæsonen.

I april var vi igen i Gulddysse Skov med Familie- og Motionsorientering, hvor der var fint fremmøde. Det er godt, at I ikke glemmer os nu, hvor vi har spredt arrangementerne lidt mere ud. Det gør jo også, at man få oplevet skovens forskellige årstider.

Så var det jo også tid til at komme i gang med divisionsmatchene. Første match var i Vestskoven, en skov, der nok giver lidt blandede følelser. Nogen vil nok kalde den let og andre vil måske bruge ord mere over i retning af kedelig. Men hver skov sin charme. Det er jo en del at orienteringsløb, at man kommer rundt og oplever forskellige terræner. Men hvorom alt er, var vi for få fremmødte til, at vi kunne gøre os gældende. Nu må vi så håbe, at der er lidt mere opbakning til matchene i eftersommeren. Men mere om det senere.

Tekniktræning

Her er det vist blot at minde om OTØ og opfordre til at lokke klubkammeraterne med i skoven.

Løb og stævner

Maj start ud med et par sprintmesterskaber. Det plejer jo altid at være sjovt og udfordrende. Så her kan man vel bare sige: Kom ud af busken og tag en tur på brostenene.

Ellers er maj jo en måned med mange gode åbne løb. Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Familie- og Motionsorientering er den 12. maj i Grønlien Skov. Vil du hjælpe, så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Eller duk op og få en løbetur i den grønne forårsskov.

I foråret har Leif tegnet et ny kort over Lyngen, også kendt som Tennisskoven, ved Ølstykke. Det skal naturligvis testes, så der indbydes til kortindvielse søndag den 26. maj. Husk tilmelding senest 20/5 på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med angivelse af banelængde og SI-brik.

Aktivitet

Bemærkninger

5. maj SM Sprint Dragør Løbets hjemmeside Så er det tid til en tur rundt i Dragørs gamle bydel og havn.
11. maj DM Sprint  Fredensborg Løbets hjemmeside Gid det godt i Dragør med formen i top, eller skal der tages revanche?
12. maj Familie- og Motionsorientering Grønlien Skov KOKs kalender Tag familie og venner med... Vi ses i skoven.
12. maj DM Sprintstafet Fredensborg Løbets hjemmeside Mon der stiller hold fra Kildeholm?
19. maj Stifinderløb Tokkekøb Hegn DSR's hjemmeside Klassisk orienteringsløb, der afvikles for 78. gang.
26. maj Kortindvielse Lyngen / Tennisskoven KOKs kalender Kom med til løb på et helt nyt kort over en hel ny skov.
4. juni Ballerup Sommercup Lille Hareskov Ballerup OK's hjemmeside Tre uformelle løb med fri start efter arbejdstid - god træning.
11. juni CityOrienteringsløb København CityOrienterings hjemmeside Et anderledes løb rundt i den indre by med start på Kastellet - prøv det!
16. juni Familie- og Motionsorientering Slagslunde Skov KOKs kalender Husk vi denne gang mødes på P-pladsen midt på Gulbjergvej.
18. juni Ballerup Sommercup Bøndernes Hegn Ballerup OK's hjemmeside Anden runde i den flotte skove ved Bagsværd Sø.
25. juni Ballerup Sommercup Jonstrup Vang Ballerup OK's hjemmeside Tredje gang er lykkens gang og der afsluttes med fællesgrillmad.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.