Så nåede vi Familie- og Motionsorienteringsarrangement nummer 30, og det i det fineste vintervejr. Vi håber, I alle har nydt at være i skoven sammen med os. Vi har ihvertfald været glade for jeres besøg.

Nu holder vi så en lille pause indtil det bliver forår. Men fra slutningen af marts går det løs om søndagen igen, og forhåbentligt har I lyst at deltage igen.

Programmet ser således ud:
26/3: Grønlien/Sillebro
2/4: Sperrestrup Skov
9/4: Grønlien/Sillebro
16/4: Sperrestrup Skov
23/4: Grønlien/Sillebro

Startsted og tidspunkt er det samme som tidligere.

Lørdag d. 29. april er der Find Vej Dagen. Det er et åbent arrangement blandt orienteringsklubber over hele landet. Vi er i Sperrestrup Skov. Men det skal I nok høre mere om, når vi kommer tættere på. Dog kan I jo allerede nu sætte kryds i kalenderen.

Hvis I er blevet rigtigt glade for at komme ud sammen med os, skal I også være meget velkomne som medlemmer af klubben. Vi kan tilbyde et familiemedlemsskab for 1.000 kr for hele 2017. Se de øvrige satser på hjemmesiden.

Inkluderet i medlemskabet af Kildeholm Orienteringsklub er der ud over det gode samvær i klubben og adgang til en lang række aktiviteter og stævner:

• Gratis deltagelse i Familie- og Motionsorientering for hele familien (Ca. 18 arrangementer årligt)
  • Deltagelse i SkovCup for børn og unge i for- og eftersommer betalt af klubben (11 arrangementer årligt)
  • Betalt startgebyr til divisionsmatch (Orienteringsløbsstævne for alle 3 gang årligt)
  • Fri adgang til klubbens børnetræning (Ca. en gang om måneden)
  • Fri adgang til tekniktræning for unge og voksne hver torsdag i for- og efterårssæsonen
  • Deltagelse i diverse ture og løb med klubben enten gratis eller for beskeden egenbetaling.
  • Medlemsskab af Dansk Orienteringsforbund med forbundsblad og adgang til stævner, kurser, osv.

Med venlig hilsen og på gensyn,
Tine, Leif og de øvrige hjælpere ved Familie- og Motionsorientering.