Hermed vil vi gerne indbyde alle kildeholmere, voksne og børn til hyggeligt og rart samvær i godt humør

lørdag den 12. november 2016 i klubhuset ved ”Skyhøj”.

Som tidligere år tager hver familie/deltager en ret mad med. Forret, f.eks. sild, laks; hovedret f.eks. lidt lunt, frikadeller, steg, fiskefilet’er, laks; dessert, f.eks. frugtsalat, ost, i det hele taget er eksotisk præget mad også velkomment; brød + Kærgården; kaffe og the samt kage – så skulle vi nok kunne blive mætte alle sammen. Hver byder ind til undertegnede, hvorefter vi prøver at regulere, så vi ikke alle kommer med frikadeller. Drikkelse til eget forbrug tager vi også selv med.

På programmet kan også f.eks. stå en ”Skyhøj”-sprint el.lign., andre lege, sange el.lign.

Lad os sammen lave et rart og o-hyggeligt arrangement – i året, hvor vi rykker op! – hvor alt og alle kildeholmere, nye som gamle, store som små føler sig godt tilpas, og hvor vi hylder klubmestrene.

Er der et par friske, der vil være med til at lave et ”program” og styre ”løjerne”, så giv lige et praj på 47177140 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Mvh.
Jette & Eskild

NB: Da webmasteren ikke lige har et billede med festlige kildeholmere, får I et billede fra sensommeren i Sperrestrup Skov.