Husk at melde jer til KLUB-PRÆMIEFEST/JULEFROKOST'en, der som bekendt finder sted søndag den 15 november.

De rigtig friske starter kl. 10:00 med o-løb i Slagslunde Skov. Det bliver et klassisk løb med baner af længder på ca. 2-3 km (let / begynder), 4-6 km (mellemsvær) og 7-8 km (svær). Mødestedet i skoven bliver i krydset ved den lille P-plads ved skovløberhuset (østlig del mod Buresø-badet).

Vi skal alle være klar i klubhuset kl. 13:00.

Alle medbringer husets frokostspecialitet til et fælles ta’ selv-bord samt drikkevarer hertil.

Der vil i løbet af eftermiddagen bl.a. ske uddeling af præmier til klubmestrene.

Af hensyn til det praktiske skal der lige – senest den 1/11 – ske tilmelding til Jette & Eskild, 47177140 el. Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med oplysning om, hvorvidt man ønsker at løbe med i skoven og med et ord om, hvad man regner med at medbringe til at krydre ganen