Kildeholm Orienteringsklub har etableret faste poster som del af 'Find Vej i Danmark' projektet. 'Find Vej i Danmark' er et sundt og gratis tilbud om en anderledes tur i skoven, parken eller byen.

Det er let at gå til. Download et kort her fra hjemmesiden, print det ud - og så er det på jagt efter poster.

Der er ruteforslag i forskellige længder og sværhedsgrader, og du bestemmer selv tempoet. 'Find vej i Danmark' er med andre ord både for hurtigløbere, stavgængere og familier med klapvogn.

Vores kort må benyttes frit til private arrangementer. Ønsker du at benytte kortene til et firmaarrangement eller andet kommercielt eller offentligt arrangement, beder vi dig kontakte klubben og aftaler nærmere.

Kildeholm Orienteringsklub har opsat poster følgende steder:

• Sperrestrup Skov ved Ølstykke

• Sillebro Ådal ved Frederikssund

• Grønlien ved Frederikssund

• Gulddysse Skov ved Gundsømagle

Læs mere om Find Vej i Danmark på nettet og Facebook.