Kildeholm Orienteringsklub byder dig og din familie på en anderledes tur i skoven og et kik på orienteringssportens verden.

Måske kender I allerede lidt til orienteringsløb eller også er I blevet nysgerrige efter at opleve skoven fra en ny vinkel?

Eller måske brænder du og din familie efter at prøve noget nyt eller efter at få en fælles oplevelse?

Et antal gange i løbet af året, typisk søndag formiddag, arrangerer klubben lette og børnevenlige løb, hvor I kan komme i skoven og prøve orienteringsløb. Der vil være baner af varierende længde mellem 2 - 5 km. Løbene foregår under uformelle former i klubbens nærområde. Du kan se de aktuelle arrangementer i oversigten til venstre.

Der kræves ikke forhåndstilmelding, og der betales et mindre startgebyr per hold på dagen (helst med MobilePay).