Nu nærmer tiden sig for den næste fællestur, hvor vi gerne skulle være en masse fra klubben, der tager afsted sammen og sammen nyder et par gode timer i skoven.

Denne gang er vi i det uformelle hjørne af skoven, og turen går til Hareskovstaffeten i - ja - Hareskoven. Der er mulighed for både at deltage i to-mandsstaffeten eller blot løbe individuelt på en åben bane. Kan du ikke selv finde en staffetmakker, så giv Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. besked, så hjælper han gerne. Bestyreselsen vil kraftigt opfordre alle til at komme med hvad enten det er for staffeten, en åben bane eller blot det gode selskab.

Vi mødes på stævnepladsen kl. 09:45, så vi kan heppe eventuelle staffethold afsted kl. 10:00, og iøvrigt være klar til de åbne baner starter kl. 10:15.

Klubben er også ved denne fællestur vært ved en sandwich, ostebolle, eller lignende. Vi mangler blot en eller to, som vil påtage sig rollen som hovmestre og stå for dette. Besked hurtigst muligt til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Du kan læse mere om stævnet i indbydelsen. Tilmelding foregår som sædvanlig via O-Service.