Siden sidst

Fik du set den nye del af Sperrestrup 'Skov' til klubdagen? Korttegneren og banelæggeren havde fundet en mark nord for Langdyssevej, som var kommet med på kortet og gemte på 4 poster. Dagen bød på et pointløb med valgfri poster og point alt efter afstanden til startpunktet og den nærmeste nabopost. De bedst placerede i de tre klasser blev:

• Børnebanen: Sofie (1. plads)
  • Dameklassen: Tine (171 point), Hanne (139 point), Lone (117 point)
  • Herreklassen: Henrik T (171 point), Lasse H (167 point), Erik (112 point)

Løbet blev efterfulgt af en hyggelig frokost med mange gode retter og masser af kage. Under frokosten blev årets klubmestre kåret og det blev:

• D10: Sofie Christiansen
  • D12: Sara Christiansen
  • D21: Maja Rønn Østergaard
  • D40: Tine Rønn Østergaard
  • D60: Ina Blom
  • H21: Morten Rønn Østergaard
  • H40: Lasse Chr. Hansen
  • H60: Leif Sudergaard

I november har klubben haft løbere med i NatCup og Jættemilen.

Tekniktræning

Vinterskoven står flot for tiden og sneen drysser fra tid til anden ned. Det gør OTØ til en særlig oplevelse. Det tæller også på regnskabet at forebygge julemaverne... Lige nu er der bl. a. en fin bane tæt på i Slagslunde skov. Der er også en intens lille sag i Brødeskov, som de færreste vist har prøvet at løbe i.

Løb og stævner

December byder primært på NatCup (onsdag aften) og VinterCup (lørdag eftermiddag). Traditionen tro er der Kildeholm løbere tilmeldt begge dele, så har du ikke fået meldt dig til endnu, så prøv det. Der er samlet start, så det er let at følges ad.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Næst for stå det traditionsrige juleløb med Farum OK. De første tilmeldinger er kommet ind, men resten kan nå det endnu. Der er tilmeldingsfrist på torsdag d. 7/12 på mailen Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Det koster kun beskedne 25 kr. at deltage og det dækker både løbet og den efterfølgende julehygge i Farum OKs klubhus. Se indbydelsen.

Dato

Aktivitet

Bemærkninger

2. dec. Vintercup (1. afd.) Ravnsholt Skov Vintercups hjemmeside Vintercup er uformelle løb med fællesstart.
10. dec.  Juleløb  Nørreskov Juleløbsindbydelse Årets juleløb arrangeres af Farum OK.
13. dec. NatCup (4. afd.) Store Hareskov NatCups hjemmeside Sidste chance inden julen.
16. dec. Vintercup (2. afd.) Geels Skov Vintercups hjemmeside Vintercup består af 5 afdelinger, men kan sagtens løbes enkeltvis.
6. jan. Vintercup (3. afd.) Store Hareskov Vintercups hjemmeside Traditionelt vinterløb med fællesstart.
7. jan. Nytårsstafet Ellinge Indhegning Holbæk OKs hjemmeside Tag fat i dine klubkammerater og lav et godt hold.
10. jan. NatCup (5. afd.) Bøndernes Hegn NatCups hjemmeside Kom med i skoven...
14. jan. Familie- og Motionsorientering Gulddysse Skov Følger snarest Så skal vi i gang igen.
20. jan. Vintercup (3. afd.) Danstrup Hegn Vintercups hjemmeside Kolde tæer? Nix, du skal i skoven, det giver ben i næsen.
24. jan. NatCup (6. afd.) Rude Skov NatCups hjemmeside På med lampen, du kan nå det endnu.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.