Siden sidst

Så er efteråret kommet ind over, men det betyder jo ikke, at man ikke kan komme i skoven. Faktisk er det en fantastisk tid at komme ud på. Farverne er skønne og det værste krat og brændenæller er ved at falde sammen.

I oktober var en lille flok anført af Sofie og Anja i Store Hareskov til OK Skærmens nytårsløb. Höst Open på Bornholm fik desværre ikke besøg af Kildeholm-løbere i år, men vi vender stærkt tilbage til næste år. Endeligt er NatCup sæsonen gået i gang og første løbe med Kildeholm deltagelse fandt sted i den forgangne uge i et hjørne af Hvalsø-skovene, som der ikke har været løbet i i en lang periode.

Tekniktræning

OTØ kører stadig, så det er bare med at komme ud i skoven.

Løb og stævner

Her i november er det så NatCup og især Jættemilen, der er på programmet. Jættemilen er et stort traditionsrigt ultralangt løb, men der er som altid også mere almindelige baner. Så det er bare med at følge trop med de Kildeholm-løbere, der allerede er tilmeldt begge dele.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Så nærmer tiden sig for vores årlige klubdag. Sperrestrup kortet er revideret og tilmeldingerne flyder ind. Husk, der er tilmeldingsfrist på mandag d. 6/11 på mailen Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Af mere administrativ karakter, er der klubledermøde d. 6/11 i Roskilde, hvor formanden typisk deltager. Men andre er også velkommen til at komme med og repræsentere klubben. På programmet den dag er faktisk en præsentation af vores klub - Kildeholm Orienteringsklub.

Aktivitet

Bemærkninger

1. nov. NatCup (1. afd.) Ny Tolstrup NatCups hjemmeside Husk, du kan låne en pandelampe af klubben.
12. nov. Klubdag/fest Sperrestrup Skov Klubbens hjemmeside Husk tilmelding senest 6/11 på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..
12. nov. Jættemilen Store Dyrehave OK73s hjemmeside Ultralangt løb med fællesstart.
15. nov. NatCup (2. afd.) Gadevang NatCups hjemmeside Det er aldrig for sent at starte.
29. nov. NatCup (3. afd.) Tokkekøb Hegn NatCups hjemmeside Der er NatCup hver anden onsdag gennem vinteren.
2. dec. Vintercup (1. afd.) Ravnsholt Skov Vintercups hjemmeside Vintercup er uformelle løb med fællesstart.
10. dec.  Juleløb  Årets juleløb arrangeres af Farum OK. Sæt kryds allerede nu!
13. dec. NatCup (4. afd.) Store Hareskov NatCups hjemmeside Sidste chance inden julen.
16. dec. Vintercup (2. afd.) Geels Skov Vintercups hjemmeside Vintercup består af 5 afdelinger, men kan sagtens løbes enkeltvis.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.