Siden sidst

Pyh, det var på et hængende hår. Men vi bliver i 5. division efter en meget spændende op/nedrykningsmatch. Det så på forhånd ud til at blive en hård og jævnbyrdig match, og det første resultat vist også en kritisk situation for os. Heldigvis udviklede det sig positivt efterhånden som dagen skred frem. OK Skærmen kunne vi ikke slå denne gang, men vi kom dog op foran O-63/Maribo og slog dem med sølle 6 point. Formanden håber, at vi til næste år skal løbe om chancen for oprykning fremfor risikoen om nedrykning. Det vil være bedre for hans blodtryk.

September bød også på SM Nat i Tisvilde Hegn, dog kun med en enkelt Kildeholm-løber. Det var lange seje baner, men en fantastisk aften på septembers varmeste fuldmåneaften.

Tekniktræning

OTØ byder i oktober indtil videre på træning i Rude Skov, Danstrup Hegn, Ravnsholt, og Tokkekøb Hegn. Der er flere forskellige træningsmomenter men også muligheden for blot at bruge det som almindelig banetræning. Husk at meld ud til dine klubkammerater, at du tager i skoven. Så kunne det jo være, du fik selskab.

Løb og stævner

I oktober er det især de to efterårsløb arrangeret af OK Skærmen og DSR i hhv. Store Hareskov og Ravnsholt Skov, der byder sig til. Det er en flot årstid at komme i skoven, og der er allerede tilløb til at flere vil deltage i Store Hareskov d. 15.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Nu er det tid at melde sig som arrangør eller medarrangør af vores klubdag/fest. Vi skal hygger os sammen i skoven med et lille løb og efterfølgende samvær. Men det kræver selvfølgelig, at der melder sig en arrangør eller to, der vil planlægge dagen. Er det dig, så meld dig straks til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Du kan sagtens melde dig til at bidrage med noget af arrangementet f.eks. løbet eller tovholder/medhjælper ved forplejningen. Så sætter vi et lille hold sammen.

Dato

Aktivitet

Bemærkninger

15. okt. Efterårsløb  Store Hareskov  OK Skærmens hjemmeside  Klassisk langt løb i efterårsskoven.
22. okt. DSR's efterårskredsløb Ravnsholt Skov DSRs hjemmeside Klassisk langt løb i efterårsskoven.
27.-29. okt. Bornholm Höst Open Bornholm Höst Opens hjemmeside Det bliver ikke til klubtur i år, men det er et fantastisk stævne.
1. nov. NatCup (1. afd.) Ny Tolstrup NatCups hjemmeside Husk, du kan låne en pandelampe af klubben.
? nov. Klubdag/fest ? ? Hvem melder sig som (med)arrangør?
12. nov. Jættemilen Store Dyrehave OK73s hjemmeside Ultralangt løb med fællesstart.
15. nov. NatCup (2. afd.) Gadevang NatCups hjemmeside Det er aldrig for sent at starte.
29. nov. NatCup (3. afd.) Tokkekøb Hegn NatCups hjemmeside Der er NatCup hver anden onsdag gennem vinteren.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.