Siden sidst

Sikke en fantastisk weekend vi har haft. Det blev et super 1.-2. divisionsmatch-stævne, vi arrangerede sammen med AMOK i Bidstrup Skovene ved Hvalsø. Mange af klubbens medlemmer bidrog til at løse den store opgave - Tak for indsatsen til jer alle sammen. Vi kender endnu ikke det økonomiske resultat, men mon ikke der bliver en god slat til klubkassen. Vi var ved arrangementet vært for ikke mindre end 500 orienteringsløbere, som blev godt udfordret i den tætte og tunge efterårsskov.

Tidligere på måneden var en lille flok i Valby Hegn og løbe OTØ tekniktræning. Der blev arrangeret fælleskørsel og alle løb den samme korte svære bane, så vi kunne sammenligne og udveksle erfaringer efterfølgende.

Enkelte klubmedlemmer har også været ude til åbne løb i august, hvor især Sensommer Cup, DM Mellem og sprint på DTU har lokket.

Divisions- og op/nedrykningsmatcher

Ellers nærmer tiden og tilmeldingsfristen sig for den anden divisionsmatch og kort derefter op/nedrykningsmatchen, hvor vi alle skal i skoven. Vi starter i Rude Skov søndag d. 17. september. Tilmeldingsfristen er på fredag d. 8. september. I skrivende stund er der 17 tilmeldte, men mon ikke der dukker nogle flere op her på falderebet.

Tekniktræning

Husk at OTØ fortsætter ind i efteråret og klubben betaler fortsat, hvis blot du annoncere din tur i skove og invitere andre klubmedlemmer til at tage med.

Løb og stævner

Udover divisionsmatcherne er det værd at bide mærke i SM Nat d. 27. september i Tisvilde Hegn. Foreløbig er formanden tilmeldt, men han vil gerne have selskab og hjælper gerne andre i gang. Husk, at klubben har 5 pandelamper til udlån, så måske kan vi lave et helt lyshav.

Det er også ved at være tid til at overveje, om det var i år man skulle et smut til Bornholm til Höst Open. Flere medlemmer har gennem tiderne haft fantastiske ture til dette store stævne med over 1.000 deltagere. Har man ikke prøvet et sådan stævne, skulle man unde sig selv den oplevelse. Kontakt gerne Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis det har din interesse.

Datoerne finder du til sidst i kalenderen, men husk, at du altid kan få et overblik over de forskellige løb inde på O-Service, hvor også tilmelding i de fleste tilfælde finder sted.

Arrangementer

Det næste klubarrangement, som vi skal have sat i kalenderen er en klubdag, hvor vi hygger os sammen i skoven med et lille løb og efterfølgende samvær. Men det kræver selvfølgelig, at der melder sig en arrangør eller to, der vil planlægge dagen. Er det dig, så meld dig straks til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Aktivitet

Bemærkninger

17. sept. Divisionmatch Rude Skov Søllerøds OKs hjemmeside
27. sept. SM Nat Tisvilde Hegn Tisvilde Hegn OKs hjemmeside Husk, klubben har pandelamper til udlån.
1. okt. Op/nedrykningsmatch Slagslunde Skov Farum OKs hjemmeside
15. okt. Efterårsløb  Store Hareskov  OK Skærmens hjemmeside
22. okt. DSR's efterårskredsløb Ravnsholt Skov DSRs hjemmeside
27.-29. okt. Bornholm Höst Open Bornholm Höst Opens hjemmeside Lad os tage af sted sammen og finde fælles overnatning og spisning.

Aktiviteter mærket med fed er det bestyrelsens håb, at alle klubbens aktive medlemmer deltager i.