Så er det tid at komme i skoven til nogle gode orienteringsløb her i juni. Især skal følgende nævnes:

SommerCup

SommerCup er en serie på tre uformelle løb arrangeret af Ballerup Orienteringsklub. Det er e rigtig god mulighed for at træne og måske udfordre sig selv lidt. Løbene foregår torsdag d. 7., 14. og 21. juni med fri start mellem 17:30 og 18:30. Tilmelding via O-Service senest 1/6 for det første løb eller du kan tilmelde dig på stedet (begrænset antal baner). Se mere på SommerCups hjemmeside.

SM Stafet og SM Lang

Er vi klar til at stille hold til stafetten lørdag d. 9. juni, og måske også løbe individuelt søndag d. 10. juni. Store Dyrehave er en skøn skov, og FIF Hillerød er garant for et super stævne med mange deltagere. Tilmelding via O-Service senest 1/6 eller åbne individuelle baner på dagen. Hvis du gerne vil med på et stafethold, så tilmeld dig i O-service og skriv en kommentar i tilmeldingen, eller skriv direkte til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Se indbydelserne til SM Stafet og SM Lang.

SkovCup for børn

Husk også, at der er SkovCup onsdag d. 6. juni i Grib Skov og den store finaledag lørdag d. 16. juni i Frederiksværk. Se mere på SkovCups hjemmeside.

Nyt medlem?

Vi tillader os at sende dig, som har deltaget i vores Familie- og Motionsorientering her i vinteren og foråret, så du kan se, hvad der sker i O-løbs-sommeren. Har du fået lyst at deltage i noget af ovenstående, så henvend dig straks til klubbens Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Så får vi dig meldt ind i klubben, så du kan komme med os i skoven.