Vi har nærmest siden klubbens start arrangeret o-træningsløb for o-løbere over hele Sjælland, herunder selvfølgelig for kildeholmere. I foråret og efteråret om tirsdagen og om vinteren somme tider om lørdagen.

Det er Erik B.S., som sammen med Kai B.A. fra Farum O.K., der de senere år har sat listen over løb op, og vi har så meldt os som banelæggere/løbsledere til at lave løbene til glæde for alt og alle. Det giver også nogle penge i klubkassen. Men Erik har haft sværere og sværere ved at få kildeholmere til at melde sig, og vi har derfor meddelt Øst-kredsen, at vi har skruet ned for tilbuddene. Vi er dog stadig med, det er jo en god ting især for o-løbere, der er medlem af mindre klubber, der ikke selv arrangerer.

Nu vil vi gerne ”vende systemet om” således, at vi hermed spørger jer, kildeholmere, om ikke I vil være venlige at melde jer på forhånd til at snuppe et løb eller to, forår og/eller efterår. Meld ind til Erik på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller tlf. 47177980 inden nytår med hvad, du kan påtage dig. Hvis ikke du mener at kunne klare at lægge baner m.v., men gerne vil hjælpe med at sætte poster ud og tage ind, sidde ved Start-/Målbordet el.lign., så lad os høre det også. Vi skal nok finde en makker til dig.

Erik og Eskild