På Find Vej Dagen i Sperrestrup Skov fornyligt var der stor interesse for at blive prøvemedlem i klubben. Det er vi alle rigtigt glade for, og for at få de nye medlemmer godt igang, afholder vi et lille introduktionsarrangement Kr. Himmelfartsdag torsdag den 14. maj kl. 10:00 - 13:00 i vores klubhus Skyhøj beliggende på Roskildevej 22A i Ølstykke (Jørlunde Gamle Skole). Arrangementet er naturligvis også åbent for andre interesserede.

Programmet vil indeholde introduktion til klubben og orienteringsløb, lidt kort- og o-løbsteori, samt et lille o-løb i Sperrestrup Skov.

Klubben vil være vært ved en kop kaffe/te og lidt brød.