Så er der kun kort tid til, at SkovCup starter den 29. april i Gribskov. Starttid er mellem 16:30 og 17:45, og man skal være i mål senest 18:30.

SkovCup er en fantastisk mulighed for både nybegyndere og øvede børn og unge til at få nogle gode og hyggelige timer i skoven. En tur fuld af motion, udfordringer og samvær med andre børn og unge og deres forældre.

Deltagelse kræver ikke medlemskab af en orienteringsklub eller forhåndstilmelding. Alle børn og unge op til 16 år kan deltage. Det koster kun 25 kr. per barn, hvis man ikke er medlem af en orienteringsklub. Er man medlem, koster det 15 kr, og er man medlem af Kildeholm Orienteringsklub, så betaler klubben.

Du kan læse mere omkring løbene, og hvor præcist man mødes på SkovCup (Vælg dato henvisningen i højre side, så får du præcist tid og sted). Der er også information på Kildeholm Orienteringsklub.