Søndag den 19. april kl. 16:00 fejre vi klubbens 40-års fødselsdag på Skyhøj. Arrangementet ligger i forlængelse af Divisionsmatchen i Gl. Grønholt Vang, men det har du sikkert allerede regnet ud.

Alle klubbens medlemmer med ægtefæller/kærester indbydes til at deltage. Klubben byder på en festlig buffet kreereret af vores faste kok Annie. I det omfang det afsatte budget rækker, vil klubben også være vært ved drikkevarer, men vær forberedt med lidt håndøre, hvis aften bliver lang og kassen tom.

Tilmelding til festen skal ske til Festudvalget ved Jette Rønne på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller 4717 7140 senest 10. april.