Så er sæsonen 2014 ved at være slut. Der blev sat et festligt punktum ved klubfesten, som indledes med en lille sprintversion for dovne banelæggere. Juniorløberne fik et kort med alt for mange poster tegnet ind, og så gik jagten på de rigtige steder. For øvrige løber, var der kun postbeskrivelser at gå efter. Enkelte havde lige brug for en opfriskning inde det gik ud i terrænet.

Vinderne af dagens løb blev:

Ungdomsklasse: Liva
Dame-klasse: Ina
Herre-klasse: Eskild
Lasse-klasse: Hansen

Under maden blev klubmestrene i de forskellige klasser hyldet:

Børn/ungdom: Liva Mark Hansen
D21-D39: Maja Rønn Østergaard
D40-D59: Tine Rønn Østergaard
D60-: Ina Blom
H21-H39: Lasse K. Sudergaard
H40-H59: Niels Rønne
H60-: Nils Sættem

Der var tæt kamp om den sagnsagnomspundende udnævnelse af årets fejlklip. To personer havde begge taget forkert kort i starten, og dermed løbet forkert bane. Dette formodenligt til stor ærgelse for begge. Men Henrik Waltenburg snuppede dog prisen foran Lasse K. Sudergaard. Henriks smutter var ved divisionsmatchen og anses af større betydning end Lasses svipser ved Sprinten under Læsø 3-dags, hvorfor prisen tilfaldt ham.