Lidt sent, men så absolut velment, indbydes alle klubbens medlemmer med familie til en hyggelig dag i klubhuset 'Skyhøj'.

De friske mødes kl. 11:00 til et lille o-løb i nærheden af klubhuset. Efter bad og omklædning er der fællesspisning kl. 13:00.

Programmet vil indeholde overrækkelse af præmier for dagens lille dyst, kåring af klubmestre, udnævnelse af årets fejlklip, samt naturligvis masse af snak, hygge og røverhistorier fra årets o-løb og ture.

Maden medbringer vi selv ud fra devisen om, at du medbringer den ret, som du ved, vi andre vil savne hele julen, hvis du ikke laver den netop til denne lejlighed. For dog at undgå en for stor stime af sild eller andet, bedes du give arrangementudvalget (Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) en tilkendegivelse om, hvad du påtænker at medbringe. De samler også tilmeldingerne, så vi ved hvor mange, der kommer. Gerne med en indikation om, hvorvidt du stiller op til den lille o-løbsdyst.

Drikkevarer (udover te og kaffe) bedes man selv medbringe.

Vel mødt!