Som bekendt har vi løbet divisionsmatch i St. Dyrehave. Vi var desværre p.g.a. afbud fra flere kun 11 kildeholmere i skoven. Men da vi vandt (knebent, 35-32) over Hvalsø OK, løb vi os til en 3.plads.

Klubresultatet kan ses på B.O.K.s hjemmeside, og dér kan det ses, at vi lige kunne løbe os til en 3. plads ved at tabe (stort, igen) til Lyngby O.K. og (knebent, 35-42) til OK S.G.

I foråret stod vi med en 2. plads kun slået af Lyngby, og således blev vi ”med lodder og trisser” nr. 2 i 6. division, Lyngby 8 points, vi 6 points og SG 4 og Hvalsø 2.

Derfor skal vi løbe oprykningsmatch søndag den 21/9, 1. start kl. 12 i Grib Skov, og nu må du altså se at tilmelde dig!!

Gør det bare med det samme, enten direkte til O-Service eller til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

/Eskild