Formanden trækker i skoene - gør du det også?

Ved årets første divisionsmatch opnåede vi en andenplads. Det bedste resultat længe.

Den 31. august skal denne position styrkes ved den anden divisionsmatch i Store Dyrehave. Alle opfordres til at skynde sig med en tilmelding via O-service straks, så der ikke når at komme noget i vejen. Husk, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. hjælper gerne, hvis du har problemer med tilmeldingen.

Denne gang skal 6. division løbe først med første start kl. 10:00, så der bliver ikke noget med at hægte sig på en 5. divisionsløber.

Lad os mødes til en hyggelig dag i skoven, hvor klubben igen vil være vært ved kaffe, te og en bid mundgodt. Hvis du har lyst at stå for dette, hører Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. gerne fra dig, så den ikke skal i køkkenet hver gang.

Sidste frist for tilmelding er fredag den 22. kl. 12:00, men gerne før, så vi kan få overblik over holdsammensætningen. Som ved alle andre divisionsmatcher betaler klubben deltagergebyret.