Klubbens fødselsdag blev fejret i det fineste solskin. Knud var vanen tro mester for et flot dogmekort over den nordlige del af Gulddysseskoven nord for Gundsømagle. Ligeledes havde han lavet tre baner, så der var noget for ethvert tempo og evner. Det forlyder, at der sagtens kunne skabes udfordringer i denne lille nye skov. Masse af tætte krat og flotte udsigter.

Efter den friske tur i skoven blev der hygget med kaffe, sodavand, kringle og Jettes hjemmelavede lagkager.

Billeder fra dagen følger i næste nummer af KOK-NYT.

Det næste arrangement, hvor bestyrelsen vil opfordre alle til at deltage, så vi kan få en god kluboplevelse ud af det er Hareskovstaffeten søndag den 10. august i Aldershvile Skov og Bøndernes Hegn. Er man ikke til stafet kan man jo deltage på de åbne baner. Men mere om det senere, nu skal du blot sætte kryds i kalenderen og overveje, om det er dig, der vil stå for lidt fællesforplejning.