Så er det tid for alle Kildeholm'er at støtte op om fanen og deltage i årets første divisionsmatch. Vi skulle gerne blive rigtig mange - små og store - unge og gamle - nybegyndere og erfarne - medlemmer til dette arrangement.

For at sikre, at det også bliver en hyggelig dag, vil klubben byde på kage og kaffe/te til alle efterhånden, som vi kommer i mål. Lad os mødes til en fælles oplevelse og være med til at klappe alle i mål.

Tilmelding forgår som sædvanligt via O-Service eller på mail til Piet på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis teknikken driller. Husk at klubben betaler løbsafgift for aktive medlemmer på denne dag.

Du kan læse mere i invitationen til stævnet. Husk, at tilmeldingsfristen er 16. maj.