Nu går den ikke længere…

Ved bestyrelsens sædvanlige gennemgang af regnskab og budget var der så store forskelle mellem indtægter og udgifter, at vi måtte foreslå generalforsamlingen, at kontingentet i år forhøjes.

For omvendt at sikre, at alle familier fortsat har mulighed for at være aktive, blev der ligeledes indført et familiekontingent omfattende forældre og ungdomsløbere på samme adresse.

Det er ingen hemmelighed, at vi ikke har reguleret (hævet) kontingentet i flere år, og at der for hver aktiv o-løber skal falde et kontingent på 331 kr (141 kr pr. ungdomsløber) til DOF.

Når der så i et eller endda flere år ikke har været indtægter ved arrangerede åbne o-løb, official-opgaver rundt omkring el.lign., og vi stadig gerne vil støtte ungdommen og betale for alle de, der er så friske, at de stiller op i divisionsturneringsmatcherne, så sker der en gradvis afgnavning af kassebeholdningen.

For 2014 er kontingent-satserne derfor:

Aktiv senior: 450 kr
Aktiv familie: 1.000 kr
Aktiv ungdom: 200 kr
Passiv: 200 kr

Vi anmoder absolut om, at du/I bliver i klubben og derigennem sikrer dens eksistens fremover.

Vi skal fortsat med vores beliggenhed mellem Roskilde, Ballerup, Hillerød og Tisvilde Hegn m.m. samle o-løbere om den dejlige idræt og almindelig løbetræning m.v. og sikre et udbud af muligheder for o-løb ved konkurrenceløb og ved træning.

Kom nu – forny dit/jeres medlemsskab for 2014.. Overfør beløbet til konto nr. 6610 - 0001095801 med angivelse af indbetalers navn.

NB: Da vi endnu ikke har et billede af en Kildeholmer, der jages for restance på kontingent, bringer vi et billede af kasseren, der har tid til at nyde et løb i det skønne vejr.