I år glæder vi os til at se alle kildeholmere, store som små, nye som gamle, til klubfest

Lørdag den 18. november 2017 i klubhuset ved ”Skyhøj”

Som opvarmning til festen vil dagens program starte med et friskt og hyggeligt o-løb, herefter vil der være mulighed for bad og omklædning.

Efter o-løb og omklædning er der forhåbentlig opbygget en god appetit, for der vil vi fortsætte festen med spisning og hygge i klubhuset. I år har Johnny tilbudt at lave dejlig mad til os alle.

Dagens program:

Tidspunkt Aktivitet Sted
11:00 - 12:00 Klubfest O-løb (Se nedenfor) Sperrestrup Skov (P-plads på Langdyssevej)
12:00 - 13:00 Transport og bad/omklædning Baderum på skolen
13:00 - ??? Middag og hygge Skyhøj

Tilmelding sker ved indbetaling af 125 kr. pr. voksen og 50 kr. pr. barn enten via mobilepay tlf. 23 34 83 84 eller konto nr. 8113 5209090, husk at påfører navn.

Med i prisen vil være en velkomstdrink og lækker mad, derudover kan der købes øl, sodavand og vin til favorable priser. Betaling af drikkevarer kan ske med mobilepay eller kontant.

Tilmeldingsfrist er senest den 10. november.

Ligger man inde med et festligt indslag som man ønsker, at dele med de andre kildeholmere så skriv gerne til festudvalget på mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..

Vi glæder os til at se mange kildeholmere til en hyggelig dag.

På vegne af,
Festudvalget
Ina og Caroline

PS: Sig endelig til på ovenstående mail, hvis der skal tages særlige hensyn til maden, f.eks. ved allergi - kræsenhed gælder ikke smile

Klubfest O-løb

Der vil være herre/dame bane og børne/begynder bane, evt. klasseopdelt.

Børn vil kunne hjælpes på rette vej eller skygges. Skyggen vil så ikke kunne deltage selv, idet alle starter inden for 10 min.

Tilmelding direkte på mail til løbsleder Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest et par dage før med oplysning om bane og evt. SI-brik nummer.