Kom til indvielse af vores nyeste kort og en hyggelig sæson-start.

Vi holder fødselsdagsløbet ved Maglehøjskolen i Ølstykke, hvor vi tager de nye kort over skolens område i brug. Kortene har fået meget ros af DOFs skolekonsulent. Men kan de garvede Kildeholm'ere mon finde vej rundt omkring skolen, eller er det børnene, der er vant til at gå i skole, der klare det bedst?

Der bliver to løb. Et børneløb tilpasset vores yngste medlemmer, og et for de øvrige. Begge bliver afviklet, så alle har en mulighed for at gennemføre, men forhåbentligt også få en lærerig udfordring. Og hvem ved måske vinde. Afhængig af sammensætningen af tilmeldingerne, vil løbene blive tilpasset, så børnene kan hjælpes godt igang/rundt. Men mere om det på selve dagen. Vigtigst: Alle kan være med, og vi håber at se jer allesammen!

Løbet foregår på stier, fliser, sportsplads, skolegård og legeplads, så ingen brug for pigsko. Til gengæld må du gerne tage din SI-brik med, hvis du har en.

Efter løbet hygger vi med kaffe, te, saft, boller og kage på en grøn plet ved skolen, hvor der også er legestativer, så de unge kan muntre sig lidt. I tilfælde af møg-vejr rykker vi til Skyhøj og nyder kagen der.

Medbring venligst selv en kande med te/kaffe, krus og et skovturstæppe. Vi mangler fortsat et par lagkager og bradepande/skære-kage, hvis du har mod på det, så sig til - Eller ringer jeg rundt og presser, så er I advaret.

Tilmelding på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. senest 5. april med angivelse af hvem, der deltager (Tage gerne hele familien med, og hyg jer sammen med resten af klubben). I må selvfølgelig også gerne trykke Deltager inde på Facebook-gruppen, men skriv tydeligt, hvem der kommer, eller send en supplerende mail, så jeg er sikker på at have kort til alle.

På gensyn den 8. april kl. 13:00 ved Maglehøjskolen, Skelbækvej 8A, Ølstykke!

På vegne af bestyrelsen,
Leif