Familieorientering i Grønlien skov i Frederikssund bød i følge klubbens formand, Eskild, på en ægte verdenspremiere. Det nytegnede kort over området stod sin prøve idet nye og kendte ansigter kom i skoven på efterårets første søndag.

Det var herligt at de kendte ansigter fra Sperrestrup havde valgt at trodse trygheden fra hjemmebanen, og lagde turen lidt længere nordpå. Vi havde sågar besøg af en nykåret dansk juniormester i orienteringsløb hos herrerne. Han havde følgeskab af lillesøster og far. De løber i en anden o-klub, men bor lige nær Grønlien.

Vejret holdt, ingen regn og super humør fra alle. Det var rart at være igang igen.

Vi træner videre i Sperrestrup søndag den 11. september og igen i Grønlien den 18. september.