Trods blæsende, lidt kedeligt vejr, et sent afbud, et fejlklip, en udgået løber, en blodig læbe m.v. havde vi endnu en god dag i skoven, Grønholt Hegn på gode (og mudrede) o-baner.

Resultatmæssigt gik det nogenlunde som forventet af flere af os: Vi kunne ikke hamle ret meget op imod sidste års nedrykkere fra DSR/Fredensborg/Vinderød, men vi vandt over såvel Hvalsø OK som ”arvefjenderne” fra OK SG. Vi tabte med 44-59, vandt med henholdsvis 53-22 og 48-41, så det var ikke så dårligt endda. Vi løb afsted med 4 rækkevindere, og havde indtil flere 2. og 3.pladser. Så nu skal vi bare løbe lige så godt i efterårs-matchen mod de samme klubber, så skal vi løbe  med om oprykning til 5.division.

Løbet afsluttedes med grov-o-hygge på stævnepladsen med kage fra Hanne og Doris samt sund frugt fra Ina – det var ”mums”.