Kildeholm Orienteringsklub afholder den 30. april kl. 11.00 til 12:00 igen i år Find vej Dagen i Sperrestrup Skov.

Find vej Dagen er et gratis motionsarrangement for hele familien, eller den individuelle motionist, der vil prøve kræfter med Orienteringsløbs-sporten. Der vil være baner for både børn og voksne.

Til børnene vil der være diplomer og medaljer efter at de har gennemført en bane.

Orienteringsklubben vil sørge for at deltagerne kommer godt af sted med vejledning i brug af kort og kompas. Derefter vil deltagerne blive sendt ud på en af de fire ruter med distancer fra 1 km til 6 km enten alene eller hele familien.

Der kræves ikke forhåndstilmelding. I skal blot møde op ved Skovbørnehaven Tungegården, Tungegårdsvej 3, Ølstykke (Følg de rød/hvide postskærme fra Roskildevejen (A6)).