Har du lånt en af klubbens SportIdent brikker, vil vi gerne have den tilbage i klubben. Vi benytter for tiden SportIdent ved vores Familieorientering, og må betale leje til Østkredsen for brikker, da vi ellers ikke har brikker nok.

Hvis du af en eller anden grund har en brik liggende, som du ikke bruger længere, så overtager/låner vi den gerne i klubben.

For hver ekstra brik, vi få ind i klubben sparer vi 50 kr. på vores udgifter til Familieorientering.

Brikkerne kan afleveres til Leif eller Eskild eller et andet bestyrelsesmedlem, som vil sørge for videreformidlingen. Du kan naturligvis også komme forbi ved Familieorientering her i januar søndage kl. 10-11. Klubbens egne medlemmer er også meget velkomne.

På forhånd tak,
Leif