Bestyrelsen i Kildeholm Orienteringsklub vil gerne ønske alle vore medlemmer og gæster ved diverse arrangementer en glædelig jul og et godt nytår.

Vi håber at se rigtig mange af jer i det nye år ude til diverse arrangementer og aktiviteter. I første omgang starter vi op med Familieorientering i januar, hvor vi mødes første gang allerede søndag den 3. januar i Sperrestrup Skov. Der er start ved Naturbørnehaven Tungegården mellem 10:00 og 11:00.

For klubbens medlemmer er der generalforsamling på Skyhøj fredag den 22. januar. Vi håber, alle medlemmer dukker op og deltager i debatten om, hvordan vi bedst sikre klubbens fremtid og får lavet lige netop de aktiviteter og arrangementer, I som medlemmer ønsker at deltage i.

Glædelig jul og godt nytår,